Porsche Inter Auto Oktoberfest je brez dvoma ena izmed najpopularnejših prireditev v Sloveniji.
Komaj čakamo, da se vidimo naslednje leto 2023!
Že sedaj se veselimo Porsche Inter Auto Oktoberfesta, ki ga prirejamo v vseh treh poslovalnicah (Porsche Ljubljana, Porsche Maribor in Porsche Koper), pri Porsche Ljubljana pa bi bil letos že 11.! Letošnji Porsche Inter Auto Oktoberfest bo potekal naslednje leto 2023. Ein Prosit! Srečno in se vidimo naslednje leto!
Na naše najbolj zveste stranke seveda nismo pozabili. Posneli smo video spot in spesnili našo novo himno Oktoberfesta z Natalijo Verboten - "Oktoberfesta ne bom zamudila". Oglejte si tudi osebno VIDEO sporočilo Natalije in ob zvokih naše nove himne doma zaplešite z vašimi najdražjimi.
Porsche Inter Auto Oktoberfest je brez dvoma ena izmed najpopularnejših prireditev v Sloveniji.
Komaj čakamo, da se vidimo naslednje leto 2023!
Že sedaj se veselimo Porsche Inter Auto Oktoberfesta, ki ga prirejamo v vseh treh poslovalnicah (Porsche Ljubljana, Porsche Maribor in Porsche Koper), pri Porsche Ljubljana pa bi bil letos že 11.! Letošnji Porsche Inter Auto Oktoberfest bo potekal naslednje leto 2023. Ein Prosit! Srečno in se vidimo naslednje leto!
Na naše najbolj zveste stranke seveda nismo pozabili. Posneli smo video spot in spesnili našo novo himno Oktoberfesta z Natalijo Verboten - "Oktoberfesta ne bom zamudila". Oglejte si tudi osebno VIDEO sporočilo Natalije in ob zvokih naše nove himne doma zaplešite z vašimi najdražjimi.
Na Oktoberfestu bodo z nami bodo ansambel Kerlci, Hozentregarji, skupina Lenarti, ansambel Mladika in Stopar Trio.
Z veseljem vam sporočamo, da bodo na letošnjem Oktoberfestu z nami finalisti tekmovanja Volkswagen Špila. Na vsakem izmed 3 Oktoberfestov, bodo igrali 4 ansambli - finalisti tekmovanja Volkswagen Špila. Blagovna znamka Volkswagen že kar nekaj let v Sloveniji ni več dejavna le na avtomobilskem področju, ampak tudi drugje. Močno podpira glasbeno sceno in po uspešnem projektu Volkswagen Rocks, namenjenem mladim rokerskim glasbenikom, so se že ob koncu lanskega leta lotili projekta, namenjenega narodno-zabavnim ansamblom, Volkswagen Špila.
Na natečaj se je pred novim letom prijavilo več kot 100 glasbenih skupin, štiričlanska komisija v postavi Raay, Anže Zavrl, Primož Grašič in Tomaž Šinko pa je izbrala 32 ansamblov, za katere menijo, da si zaslužijo glavno nagrado, sodelovanje s priznanimi glasbeniki in 10.000 evrov. Ansambli – prijavljeni prihajajo iz vse Slovenije – so se morali pred prijavo na natečaj seveda dobro pripraviti in med drugim posredovati tudi videoposnetek igranja v živo.
Ansambel Kerlci si je na odru Festivalne dvorane prišpilal zmago, glas ljudstva je pripadel Lenartom. Finale natečaja se je odvijal v fantastičnem vzdušju, ansambli pa so ob podpori publike in mentorjev na odru dali vse od sebe in predstavili nove pesmi, ki so jih v sodelovanju z mentorji ustvarili za ta natečaj.
Za letošnji Oktoberfestu smo zato povabili štiri finaliste tekmovanja in veseli nas, da bodo ansambli tekmovanja Volkswagen Špila poskrbeli za izjemno glasbeno vzdušje tudi na našem Oktoberfestu!
Finalisti Volkswagen Špila, ki bodo igrali na letošnjem Oktoberfestu:
Ansambel Kerlci sestavljamo 6 fantov, pravih kerlcov in Manca, najlepša med vsemi Kerlci. Njihova posebnost je izredno raznolik program, ki zajema poleg narodno-zabavne in zabavne glasbe tudi različne priredbe klasičnih skladb, italijanskih kancon in skladb celotnega sveta. Prepoznani so po kvalitetnem izvajanju glasbe in po elegantnih, belo-modro-rdečih oblekah.
Skupino Hozentregarji sestavljajo glasbeniki iz okolice Škofje Loke. Do zdaj so prejeli marsikatero priznanje, kot naprimer 1. nagrada s Festivala Cerkvenjak, uvrstitev v finale festivala Slovenska polka in valček 2015 in 2016 ter zmaga na Večeru viž v narečju 2018. Izhajajo iz ljudskega petja, tako da si še vedno najbolj štejejo v čast iskren pogled in potočeno solzo mladega dekleta.
Skupina Lenarti so mlada zasedba, ki deluje približno 2 leti. Sestavljajo jo dva brata in sestra. Do sedaj so posneli že 4 videospote, prva skladba je bila priredba, ostale tri pa so njihovo avtorsko delo. Bili so nagrajeni na lanskoletnem in letošnjem festivalu v Dolenjskih Toplicah, prav tako pa so zmagali na tekmovanju mladih talentov v Mengšu. V prihodnosti si želijo čim več nastopati, še naprej razvijati njihov moderen slog igranja in izdati čim več skladb.
Ansambel Mladika je v mesecu novembru praznoval 10. obletnico delovanja. V tem času smo bili finalisti vseh največjih festivalov NZ glasbe v Sloveniji, kjer smo bili tudi dobitniki nagrad.
Ansambel Stopar trio sestavljamo trije bratje iz Loke pri Mengšu, skupaj igramo dobrih 5 let. Glasba nas združuje že od mladih let, ko smo odraščali ob poslušanju ansamblov Stopar, Avsenik, Slak… Poleg igranja v ansamblu smo tudi aktivna glasbena spremljava folklorne skupine Svoboda Mengeš, ki je prejela zlato priznanje za glasbeno izvedbo na državnem nivoju.
Podjetje Porsche Inter Auto je uradni trgovec in servisni partner znamk Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda in Porsche.
Na hudomušna vprašanja odgovori s pravo mero lastne hudomušnosti.
Natalijo Verboten verjetno vsi poznamo po uspešnicah, kot so 'Rdeč Ferrari', 'Zate na Triglav' in 'Dva policaja'. Prav zato ne dvomim, da smo bili navdušeni, ko se je po daljšem glasbenem premoru spet vrnila na slovensko glasbeno sceno z dvema novima avtorskima skladbama in s prav tako pozitivno energijo, kot smo je bili od nje vedno vajeni. Natalija Verboten bo letos ponovno vodila in nastopala na Porschejevem Oktoberfestu 2019, zato smo ji zastavil nekaj vprašanj.
Natalija je energična, živahna in iskrena oseba. Na hudomušna vprašanja odgovori s pravo mero lastne hudomušnosti. Ko govori o glasbi in nastopih izžareva strast - na prvi pogled lahko opazimo, da je ustvarjena za svoj poklic. Vendar ta njena velika ljubezen do glasbe ni edina ali največja ljubezen njenega življenja – v njenem srcu prevladuje ljubezen do otrok in družine, ne manjka pa niti prostora za soljudi in oboževalce, katere vedno znova z veseljem spravi v dobro voljo.
Pred 25 leti. Rojena sem bila v glasbeni družini. Moj oče je bil glasbenik, muzikant, igral je v ansamblu. Glasba je bila pri nas doma celo življenje. Ampak bila sem sramežljivo dekle. Najprej smo živeli pri dedku in babici na deželi in ko smo se preselili v mesto, v Velenje, me vrstniki, sošolci nekako niso sprejeli. Zelo sem se zaprla. Bila sem dekle, ki se je zapiralo v svojo sobo in imelo svoj svet v glasbi. Glasba je bila moj izhod. Kot najstnica sem prepevala cele popoldneve. Nikoli si nisem želela javno nastopati, a to se je spremenilo v srednji šoli.
Sicer sem mislila, da me nihče ne sliši. A seveda so me slišali. V bloku so bile tanke stene ... Zato mi je oče nekega dne povedal, da ansambel iz Koroške išče pevko, in me vprašal, ali bi si upala. In ker sem strelka po horoskopu in značaju, sem si, seveda, upala in se prijavila na tisto avdicijo. Tam sem se bolj slabo odrezala, ker je bil to moj prvi samostojni nastop pred bendom in njihovim mentorjem, ki je bil strokovnjak. Imela sem veliko tremo. Toda vseeno so videli nekaj v meni. Oto Vrhovnik je bil mentor tistega ansambla, Rokondo kvinteta, in je rekel, da misli, da iz tega dekleta še nekaj bo in da si zaslužim še eno priložnost. Dogovorili smo se za vaje čez 14 dni. Morala sem se naučiti približno 20 zabavnih in narodno-zabavnih skladb. Med njimi so bile Avsenikove, ki so poseben izziv za glasbenike, saj so tehnično zahtevne. Ampak sem noč in dan trenirala kot nora in se na tistih vajah odlično odrezala. Tako se je pri sedemnajstih letih začela moja pot v ansamblu Rokondo kvintet.
Da, skladba Rdeč Ferrari je bila izdana pred 19 leti. Takrat sem postala prepoznavna po vsej Sloveniji.
Tako je.
Ta dogodek je težko opisati, saj je vzdušje nepopisno, organizacija pa odlična. Že ko sem vstopila v sam šotor, sem bila navdušena nad celotno dekoracijo šotora – res je kot, da bi prišel na pravi Oktoberfest v Nemčijo. Tam sicer še nisem bila, ampak po tem niti ne čutim nobene potrebe, saj Porsche Inter Auto pripravi Oktoberfest kot se šika. Šotor je pokal po šivih, kot sem že omenila je bil prelepo okrašen, vse osebje je bilo v pravih bavarskih nošah, publika pa je bila vzhičena. Res je bilo nepopisno, izjemno vzdušje in kar veselim se že našega letošnjega sodelovanja, saj vem, da bo vsaj tako lepo, kot je bilo takrat.
Seveda! To je zelo lep del naše službe. Pa saj je že moja služba – to, da zabavam ljudi –izredno lep poklic in od vedno moja velika ljubezen. Če komu polepšam dan, ali s svojim nastopom, ali, ko se pozabavam z občinstvom in malo zaplešem z njimi, ali pa s tem, ko se skupaj slikamo – tudi jaz njih prosim, da mi pošljejo slike, da jih imam za spomin – se mi zdi to nekaj najlepšega.
Veliko dobre volje! Nekaj novih 'štosov', nove pesmi in seveda nastop finalistov tekmovanja VOLKSWAGEN ŠPILA. Nekaj pesmi bom zapela sama, nekaj mojih ter nekaj njihovih uspešnic pa bomo zaigrali skupaj.
Seveda, kupila sem si jo že pred dvema letoma, posebej za vaš Oktoberfest, tako da sem tudi letos že pripravljena, le še odločiti se moram, kakšna bo frizura, da bo res tista prava, tipična bavarska.
Andrej Šifrer poje pesem 'Po pivu prsa rastejo' in vsakdo, ki pozna to pesem, si misli, da sem velika oboževalka piva. (smeh) Ja, imam rada pivo ampak v čisto normalnih količinah.
Glede na uspeh Oktoberfesta, je sama priprava in izvedba dogodka Oktoberfest še toliko večji izziv.
Samo Vergan je kot vodja prodaje pri znamki Porsche Koper za letošnji Oktoberfest odgovoril na nekaj vprašanj o tem, kako je potekal lanskoletni Oktoberfest v Kopru in kaj lahko stranke pričakujejo pri letošnjem Oktoberfestu.
Kako bi lahko opisali Oktoberfest 2018?
Sam sem se ekipi Porsche Koper kot vodja prodaje pridružil ravno v času priprav Oktoberfesta 2018, zato v samo organizacijo dogodka nisem bil tako močno vpleten. Oktoberfest 2018 je pri Porsche Koper potekal prvič, zato je bilo vse še toliko bolj napeto. Najbolj sem bil presenečen nad samim obiskom, prav tako pa sem hitro spoznal, kaj je v bistvu čar Oktoberfesta - veselo druženje s strankami, s čimer gradimo medsebojno zaupanje. Čisto vse klopi so bile polne, stranke so se veselile ob hrani in pijači, kar seveda tudi cenijo. Vse to je povod za vsakoletno prireditev.
Program Oktoberfest 2019
Pripravili smo odličen glasbeni program s presenečenji
Kaj je bilo strankam najbolj všeč?
Zveste stranke v prvi vrsti cenijo samo idejo in o dogodku govorijo naokrog, kar samo dodatno potrjuje to, da jim je dogodek všeč, dogodek je namreč namenjen dobremu počutju naših strank.
Katere stranke bodo letos povabljene na Oktoberfest 2019?
Pri Porsche Koper ne delamo razlik in naše zveste stranke redno nagrajujemo z različnimi dogodki in aktivnostmi, tako, da bomo kot vsako leto do sedaj, povabili vse stranke.
Glede na uspeh Oktoberfesta 2018, je sama priprava in izvedba dogodka Oktoberfest 2019 še toliko večji izziv, saj želim stranke ponovno navdušiti in presenetiti z zanimivim programom. Stranke lahko pričakujejo še več kot lani - obilo zabave in sprostitev, saj bo tudi letos to nepozabni dogodek.
Podjetje Porsche Inter Auto je uradni trgovec in servisni partner znamk Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda in Porsche.
Oktoberfest 2019 že vsi tudi letos že težko pričakujejo, saj nam veliko pomeni.
Lanskoletni Oktoberfest Porsche Koper je odlično uspel, zato smo se pogovarjali z vodjem servisa pri Porsche Koper, Robertom Babičem ali se letos zaposleni že veselijo Oktoberfesta 2019.
Kako se vam je zdel Oktoberfest leta 2018 in kaj bi izboljšali za letos?
Oktoberfest 2018 je vsekakor potekal nad pričakovanji glede na prejšnje dogodke, ki smo jih imeli v naši poslovalnici. Organizacija je bila na res visokem nivoju, kar so naše stranke seveda potrdile. Tudi prejšnji župan Boris Popovič je bil navdušen. Moramo priznati, da večjih izboljšav niti ne moramo vpeljati, strinjamo pa se, da je sam koncept programa oziroma dogodka pravilen, nekaj izboljšav bomo predstavili že letos. Za naše dolgoročne zveste stranke je bilo lansko leto, kot bo seveda tudi letos, vse brezplačno!
Stranke so bile navdušene nad dobro sestavljenim programom in akivnostmi. Naš šotor je omogočal kar nekaj prilagoitev, saj smo imeli napredno konstrukcijo, svoje je dodala tudi okrasitev, tradicionalna oblačila, glasbene skupine in nenazadnje tudi voditeljica Natalija Verboten.
Seveda so tudi naši zaposlen uživali v dogodku, saj smo pri opravilih našli tudi zunanjo pomoč. Zaposleni prireditev tudi letos že težko pričakujejo, saj tudi njim veliko pomeni. So pa vsi zaposleni načeloma oblečeni v stilu tematike, kar le še dodatno poveča čar izjemne prireditve.
Pri Porsche Maribor bodo letos organizirali že 6. tradicionalni Porsche Maribor Oktoberfest.
Pri Porsche Maribor bodo letos organizirali že 7. tradicionalni Porsche Maribor Oktoberfest. Za najnovejše informacije smo povprašali vodja prodaje vozil znamke Voilkswagen Boruta Rottmanna, ki nam bo zaupal, kaj so za nas pripravili letos.
Kaj je bil vrhunec Porsche Maribor Oktoberfesta in kaj bi izpostavili?
Vrhunec lanskoletne prireditve je vsekakor to, da smo si na zanimiv način zagotovili pozornost naših najbolj zvestih strank. Porsche Maribor Oktoberfest je res edinstven dogodek te vrste. Je zahvala za naše zveste stranke, s katerimi se srečujemo na dnevni ravni in so del naše Porsche Inter Auto družine - to se nam zdi najbolj pomemben faktor te prireditve. Stranke prihajajo k nam nasmejane in dobre volje. Vsako leto predstavimo tudi kakšen nov avtomobil, letos vsi pričakujemo težko pričakovani prenovljeni model Passat, v letu 2018 pa smo na Oktoberfestu predstavili poponoma novi športni terenec Volkswagen Touareg.
Letos bodo z nami finalisti tekmovanja Volkswagen Špila in dodatno želimo predstaviti odličen projekt znamke Volkswagen, in še mnoga glasbena presenečenja, kar bo tudi posebnost letošnjega Oktoberfesta.
V našem podjetju že na splošno stremimo k odličnemu počutju strank, zato tudi na Oktoberfestu ni nič drugače. Zadovoljne stranke so naš cilj in glavno merilo pri sami organizaciji takega dogodka.
Zagotovo tak dogodek močno prispeva k lojalnosti naših strank. Prepričani smo, da ni podjetja, k bi organiziral dogodek v takem obsegu kot Porsche Inter Auto. V našem podjetju se o tem govori celo leto - vsi zaposleni in stranke se ga veselimo in nestrpno pričakujemo. Tudi, če bi imeli precej večji prostor kot zadnja leta, bi ga lahko brez problema napolnili dobesedno tako, da bi pokal po šivih. Všeč mi je to, da ljudje ne pridejo zato, ker je vljudno, ampak zato, ker na takih dogodkih tudi uživajo in se sprostijo.
Glede na uspeh Oktoberfesta 2018, je sama priprava in izvedba dogodka Oktoberfest 2019 še toliko večji izziv!
Samo Vergan je kot vodja prodaje pri znamki Porsche Koper za letošnji Oktoberfest odgovoril na nekaj vprašanj o tem, kako je potekal lanskoletni Oktoberfest in kaj lahko stranke pričakujejo pri letošnjem Oktoberfestu.
Sam sem se ekipi Porsche Koper kot vodja prodaje pridružil ravno v času priprav Oktoberfesta 2018, zato v samo organizacijo dogodka nisem bil tako močno vpleten. Oktoberfest 2018 je pri Porsche Koper potekal prvič, zato je bilo vse še toliko bolj napeto. Najbolj sem bil presenečen nad samim obiskom, prav tako pa sem hitro spoznal, kaj je v bistvu čar Oktoberfesta - veselo druženje s strankami, s čimer gradimo medsebojno zaupanje. Čisto vse klopi so bile polne, stranke so se veselile ob hrani in pijači, kar seveda tudi cenijo. Vse to je povod za vsakoletno prireditev.
Zveste stranke v prvi vrsti cenijo samo idejo in o dogodku govorijo naokrog, kar samo dodatno potrjuje to, da jim je dogodek všeč, dogodek je namreč namenjen dobremu počutju naših strank.
Pri Porsche Koper ne delamo razlik in naše zveste stranke redno nagrajujemo z različnimi dogodki in aktivnostmi, tako, da bomo kot vsako leto do sedaj, povabili vse stranke.
Glede na uspeh Oktoberfesta 2018, je sama priprava in izvedba dogodka Oktoberfest 2019 še toliko večji izziv, saj želim stranke ponovno navdušiti in presenetiti z zanimivim programom. Stranke lahko pričakujejo še več kot lani - obilo zabave in sprostitev, saj bo tudi letos to nepozabni dogodek.
Svetovno znani Oktoberfest se ne odvija le v Nemčiji, temveč se nekaj let odvija tudi v Porsche poslovalnicah.
Svetovno znani Oktoberfest se ne odvija le v Nemčiji, temveč se nekaj let odvija tudi pri Porsche Maribor. Na prireditev se že sedaj intenzivno pripravljajo. Kajti hitro bo tukaj mesec oktober, ko bo šotor “pokal” po šivih. Na pogovor smo povabili vodjo servisa, g. Boruta Pokeržnika, ki nam je nekaj več povedal o samem konceptu prireditve.
Dejansko povabimo naše najbolj zveste zveste stranke – to so stranke, ki so nam zveste že vrsto let, in se k nam ponovno vračajo; vsako leto povabimo okoli 5.000 strank, povabili bi jih še več, če bi jih imeli kam dati (smeh).
Včasih smo imeli vsako leto kakšni dve, tri male prireditve. Ideja Oktoberfesta je prišla s strani sodelavcev in naših strank. Z Oktoberfestom dejansko naredimo nekaj pristnega; cilj je predvsem iskreno prijateljsko druženje s strankami, skupaj se lahko veselimo in družimo – to nam največ pomeni. Oktoberfest je svetovno znana prireditev, Porsche Inter Auto pa ga izpelje na nivoju, kakršnega ne najdete nikjer drugje v Sloveniji. Stranke skoraj celo leto sprašujejo, kdaj Oktoberfest bo, potem pa se praktično celo leto z njimi pogovarjamo, kako ‘fajn’ je bilo.
Tu ni vodje servisa, tu je celi servis – ne delamo razlik. Vsi delamo vse. Šotor postavljamo tri dni, to pomeni, da se moramo predhodno vrhunsko pripraviti. Obenem moramo postavljanje izpeljati tako, da servis še vedno normalno funkcionira. Ne moremo si privoščiti, da bi zaradi tega, ker za stranke organiziramo nek velik dogodek, servis zaprli. Sploh si ne znam zamisliti kaj bi bilo, če pri Oktoberfestu zaposleni pri Porsche Maribor ne bi sodelovali – imamo 5, 10 šankov in tu delajo samo naši sodelavci – v glavnini servis in prodaja.
Ko nas stranke vidijo oblečene v ‘lederhosen’ (tradicionalne moške bavarske usnjene hlače) oziroma v ‘dirndl’ (tradicionalna ženska bavarska obleka), najprej rečejo: »Se lahko slikamo z vami?« Mislim da je odgovor jasen – prireditev je bila sprejeta fenomenalno. Zanimivo je tudi, da je po našem zgledu vsako leto več strank oblečenih v tradicionalne Oktoberfest noše.
Največji čar je, da smo oblečeni v ta tradicionalna oblačila. S tem stranke, ki prvič obiščejo naš Oktoberfest, prijetno presenetimo. Veliko energije in truda vlagamo v pripravo programa in okrasitev šotora in okolice. Od znotraj šotor izgleda res čarobno: tradicionalni venci, pogrnjene mize, izgled šankov, pripravljene sveže bavarske preste in ‘krigli’ (značilni kozarci za pivo).
Zelo, zelo pozitivno. Celo prepirajo se, kdo bo delal za katerim pultom, saj se za šanki vedno veliko dogaja; stranke tu naročijo pijačo, ter se potem večinoma kar ustavijo, naslonijo na pult in z našimi zaposlenimi padejo v pogovor. Seveda gre spet omeniti, da so stranke pozitivno presenečene, ko vidijo vse naše zaposlene v tradicionalnih bavarskih nošah in, ker je čutiti vpletenost vseh sodelavcev pri takem dogodku, je s tem že tako dobro vzdušje še boljše.
O Oktoberfestu se pogovarjamo čez celo leto. Predvsem se pogovarjamo o tem, kdo bo izvajalec, kdo voditelj. Ker smo Oktoberfest nekajkrat že izpeljali, točno vemo, pri katerem delu organizacije smo najboljši in kateri del se da še izboljšati. Z organizacijsko skupino se usedemo na nekaj sestankih, da dorečemo še malenkosti. S sestanki začnemo maja, najbolj resne priprave pa potekajo v zadnjem mescu pred prireditvijo. 14 dni pred Oktoberfestom sodelavcem razdelimo naloge - kdo dela pri katerem
šanku, kdo pospravlja kozarce, itd. Dva dneva pred prireditvijo, se pravi v sredo, začnemo postavljati šotor, do takrat pa mora biti naše dvorišče že izpraznjeno. V četrtek se polagajo lesena tla ter okrašuje šotor. V petek morajo biti do 13. ure šotor pripravljen za začetek Oktoberfesta. Ko vse pripravimo, imamo prosto do 16. ure, ko se dobimo z zaposlenimi, vsi oblečeni v tradicionalne bavarske noše, ter še enkrat ponovimo zadolžitve vsakega zaposlenega.
Okoli pol šestih, pol ure pred začetkom programa začnemo naše stranke sprejemati v šotor. Ob šestih prične igrati godba na pihala (Mengeška godba), ki naredi uvod, po njej pa sledi pozdravni govor direktorja Porsche poslovalnice. Sledi značilno zabijanje pipe v sod piva – simbolično odprtje Oktoberfesta. Sledijo glasbeni program in različne igre za stranke, obvezna pa je tudi predstavitev kakšnega novega modela avtomobila znamke Volkswagen. Program traja do 23. ure. Stranke seveda nočejo iti domov, najraje bi na Oktoberfestu ostale kar do nedelje (smeh).
To je tradicija Oktoberfesta. Ko smo se v noše oblekli prvič, smo se najprej drug drugemu smejali. Stranke pa so to potezo sprejele z velikim navdušenjem, spraševale so nas, kje smo noše kupili ter, če se lahko slikajo z nami. Sedaj se v tradicionalna oblačila obleče vsako leto vse več strank in očitno je, da je ta poteza požela velik uspeh.
Seveda lahko. Na večer Oktoberfesta naše stranke spijejo okrog 5.000 litrov piva Paulaner, skuhamo okoli 2.500 belih bavarskih klobasic, razdelimo 3.500 svežih bavarskih prest. Najbolj zaželjene so bavarske bele klobase ‘Weiss Wurst’ in perutničke. Prvič, ko smo pripravili le bele klobase, smo ugotovili, da ogromno strank te jedi ne pozna in niti ne ve, kako se jo pravilno je, sedaj pa smo to tradicionalno bavarsko jed strankam že dodobra približali.
Tako velika prireditev je seveda velik finančni vložek. Skupaj z našimi hčerinskimi podjetji Porsche Slovenija in znamko Volkswagen ter Porsche Finance Group Slovenia se trudimo to prireditev vsako leto izvesti v enako velikem obsegu. Naj omenim, da je bil prvi Oktoberfest pri Porsche Ljubljana izpeljan že leta 2011. V letošnjem letu pa organiziramo že tri Oktoberfeste - Oktoberfest Porsche Ljubljana, Oktoberfest Porsche Maribor, Oktoberfest Porsche Koper.
G. Pokeržnik, najlepša vam hvala za tale prijeten klepet. Prepričan sem, da boste tudi letošnji Oktoberfest izpeljali več kot odlično. Naj bo ta dan praznik vseh zaposlenih in vaših zvestih strank.
Podjetje Porsche Inter Auto je uradni trgovec in servisni partner znamk Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda in Porsche.
Na Porschejevem Oktoberfestu se točita svetlo Paulaner in pšenično Paulaner pivo.
V Slovenijo uvažamo piva Staropramen, Paulaner, Corona, Veltins, Leffe, Stella Artois, Jelen, Ožujsko, Nikšičko, Beck's, Hoeegarden, Blue Moon, Hobgoblin, ... V ponudbi imamo okrog 65 različnih piv.
Najprej je seveda razlika med lager in ale pivi. V modi so trenutno slovenska craft piva. Piva se razlikujejo po okusu, aromi, stopnji alkohola. Slovenci smo sicer bolj dovzetni do čeških piv.
Paulaner je naš partner od leta 2011 dalje. V Sloveniji je bil prisoten že prej. Paulaner je v Sloveniji v višjem cenovnem rangu piv, kar je za slovenskega potrošnika težje sprejemljivo, to lahko vidimo tudi po tem, da je Heineken znižal svoje cene – Paulaner je v približno istem cenovnem rangu. Po kvaliteti je Paulaner brez dvoma eno izmed boljših piv. Mi počasi razvijamo to blagovno znamko, vendar je zaradi vse te poplave piv in tudi zaradi craft pivovarjev, ki so v zadnjih treh, štirih letih preplavili Slovenijo, posledično na slovenski trg težje uvrstiti višjecenovno tuje pivo. Gostinec se po navadi prej odloči za slovensko craft pivo (ki je višji cenovni razred), kot za neko tuje klasično pivo. Gostinci, ki poznajo pivo Paulaner že s samega Oktoberfesta, ga po navadi poiščejo kar sami.
Porsche Inter Auto je eden izmed vodilnih ponudnikov avtomobilov na slovenskem trgu in jaz sem tu takoj prepoznal neko energijo. Začutili smo, da bi to bila lahko zgodba o uspehu. Za same želje podjetja Porsche Inter Auto smo takoj vedeli, da jih lahko izpeljemo. Prepričani smo bili, da bo dogodek dobro izpadel in res je bil odziv že prvo leto zelo pozitiven. Oboji smo bili zelo zadovoljni in Porsche Inter Auto se je odločil to zgodbo nadaljevati.
Na Oktoberfestu Porsche Inter Auto se točita svetlo Paulaner in pšenično Paulaner pivo. V enem večeru stočimo okrog 150 30-litrskih sodov, se pravi 4500 litrov piva. Od tega je okrog 120 sodov svetlega piva in 30 sodov pšeničnega piva. Udeleženci prireditve se bolj kot k pšeničnemu, nagibajo h klasičnemu pivu.
Glavna nagrada je obisk Oktoberfesta v Münchnu, seveda bomo nagrado podelili tudi letos. Za nagrajenca je to res en tak lep dogodek – govorimo o festivalu z 200-letno tradicijo. Tisti, ki tega dogodka še niso obiskali, si tega, kako velik je dogodek, sploh ne morejo predstavljati. V 16 dneh se tam stoči 7 milijonov litrov piva, kar pomeni, da mora biti obiskovalcev res ogromno, poleg tega pa je Münchenski Oktoberfest, prav tako kot Oktoberfest podjetja Porsche Inter Auto, res profesionalno organiziran.
Prireditev vsako leto obišče več kot 2.500 zvestih strank servisa in prodaje vozil.
Letos bo pri Porsche Ljubljana potekal že 9. tradicionalni Oktoberfest. Vsako leto povabimo več kot 2.500 najbolj zvestih strank, ki se dogodka veselijo že celo leto. Direktor Porsche Ljubljana, g. Aleksander Krivec, nam je povedal, kaj je glavni namen prireditve Porsche Inter Auto Oktoberfesta in kaj lahko pričakujemo letos.
Tako je, leta 2011, smo prvič organizirali Oktoberfest. Pred tem letom, zvestobe naših zvestih strank nismo nagrajevali. Ko pa sem sam prevzel vodenje Porsche Ljubljana, smo se po tehtnem premisleku odločili za prireditev Oktoberfest. Predvsem zato, ker je znamka Volkswagen nemškega izvora, se nam je to zdelo še najbolj primerno. Oktoberfest je namreč eden najbolj značilnih nemških dogodkov. Že prvi Oktoberfest je požel res izjemno veliko zanimanja in bil več kot le odlično sprejet.
Na začetku je bila največja razlika ta, da smo prva dva dogodka organizirali kar v salonu. Vsi nadaljni Oktoberfesti pa so se odvijali zunaj na prostem v zunanjem šotoru, saj smo tako lahko sprejeli več naših zvestih strank. Šotor vsako leto z veliko ljubeznijo v celoti avtentično dekoriramo. Vsa leta smo delali predvsem na kvaliteti in Oktoberfest pri Porsche Ljubljana smo tako čimbolj približali pravemu Oktoberfestu v Münchnu. Vedno točimo pivo Paulaner in strežemo belo klobaso 'Weiss Wurst'. To je vsekakor nepogrešljivi del bavarske tradicije, ki pa ga ne najdete na 'Oktoberfestih', ki jih dandanes organizirajo v skoraj vsaki vasi.
Letos lahko poleg izboljšanega programa in drugih manjših sprememb tako kot vsako leto, pričakujete odlično pozitivno vzdušje, za katerega pa bodo letos poskrbeli zmagovalci natečaja Volkswagen Špila po domače mal’ drugače. Vsekakor je tako kot vsako leto naš cilj, da sam dogodek izpeljemo še bolj kvalitetno in strankam zagotovimo zaupanje za zvestobo z edinstveno izkušnjo.
Letos bo edini pravi Oktoberfest v Sloveniji potekal v petek, 4. oktobra 2019. Za vse naše stranke pripravljamo tudi predstavitev najnovejših in izjemno atraktivnih modelov znamke Volkswagen – med drugim vas bo pričakal prenovljeni Volkswagen Passat (2019)!
Na našem prvem Oktoberfestu je bil voditelj Sašo Hribar, sledil je Jernej Kuntner, nato Kondi Pižorn (nastopal je dve leti zapored), imeli smo tudi Jožeta Robežnika in Miho Brajnika. Tako kot zadnje dve leti, bo tudi letos Oktoberfest vodila Natalija Verboten, ki je že večkrat pokazala, da zna s publiko navezati pristen in iskren odnos, kar še dodatno prispeva k nepozabnemu dogodku.
Podjetje Porsche Inter Auto je uradni trgovec in servisni partner znamke Volkswagen.